Service, garantie si post garantie - standard
Servicii de mentenanta echipamente post-vânzare
• Garanţie
• Echipa de service
• Piese de schimb, consumabile
• Preluarea sesizărilor, timp de răspuns
Toate echipamentele achizitionate de la Serco Group, beneficiaza de garantie tehnica conform legislatiei in vigoare.
Garantia incepe odata cu instalarea echipamentului si este de 12-60 luni sau un numar de copii(numai pentru echipamentele de copiere/printare si acesta este specificat de catre producator). De asemenea, pe perioada garantiei, se ofera gratuit si serviciile de mentenanta.
La momentul achizitiei puteti opta pentru unul din următoarele tipuri de contracte:
1. Contract tip Garantie Extinsa (cu incepere efectiva din momentul instalarii echipamentului)
2. Contract de post garantie tip Standard (cu incepere efectiva din momentul incheierii perioadei de garantie a echipamentului).
3. Contract de post garantie tip “On-Call” (cu incepere efectiva din momentul incheierii perioadei de garantie a echipamentului).
1. Contract tip Garantie Extinsa
Contractul de garantie extinsa permite prelungirea garantiei echipamentelor cu o perioada de pana la 60 luni. Acest tip de contract vine in sprijinul clientilor nostri in vederea unei exploatari cat mai eficiente si confortabile a echipamentelor sale. Astfel, Serco Group preia eforturile clientului de aprovizionare şi stocare a pieselor de schimb si a consumabilelor, reduce considerabil timpii de nefuncţionare, elimină întreruperile circuitului economic şi permite reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor şi estimarea corectă a fiabilităţii în orice condiţii de exploatare. Clientului ii revine numai responsabilitatea alimentarii cu hartie si electricitate a echipamentelor si a platii unui tarif pe copie/print/scan, tarif agreat in prealabil in contract.
Principalele beneficiile acestui tip de contract sunt:
• pret special de achizitie a echipamentului in conditiile semnarii Contractului de Garantie Extinsa;
• planificare financiară exactă(datorată cunoaşterii şi previzionării costurilor asociate cu echipamentul);
• monitorizare exactă a volumului de copii/printuri/scanari efectuate;
• administrare usoara a contractului(o singura factura lunara, date fixe de plata)
• fara aprobări privind achizitia de consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenţie
• timp de raspuns garantat si rapid la sesizarile de service;
• echipament back-up cand durata reparaţiei depăşeşte perioada standard prevazuta in contract;
• livrare gratuita a consumabilelor
• upgrade echipament la cererea clientului ;
2. Contracte post garantie tip Standard
Acest tip de contract se aplica in cazul in care nu doriti prelungirea garantiei, insa doriti sa va asigurati ca si in aceste conditii , aparatele vor functiona la parametrii optimi. Contractul post garantie tip Standard consta intr-un abonament lunar, ce include o deplasare de mentenanta din proprie initiativa a inginerului nostru pentru o revizie a aparatului, si oricate vizite sunt necesare pentru remedierea defectiunilor. Clientul va trebui sa schimbe contra-cost piesele si consumabilele atunci cand acestea efectueaza numarul de copii/printuri recomandate de catre producatorul echipamentului. Livrarea consumabilelor se face gratuit. Preturi speciale la achizitia de noi echipamente.
3. Contract de post garantie tip “On-Call”
Acest tip de contract se aplica in cazul in care nu doriti incheierea unui contracte tip Garantie Extinsa sau Standard si consta in plata unei taxe anuale prin care echipamentul Dvs. se afla in evidenta noastra. Prin aceasta veti beneficia de urmatoarele facilitati: prioritate la deplasarea la interventie(fata de clientii cu care nu avem contract post garantie) si la livrarea pieselor de schimb si a consumabilelor; istoric de service complet al aparatului(reparatii, piese/consumabile inlocuite sau necesar piese/consumabile ce urmeaza a fi inlocuite); informari periodice asupra versiunilor noi de software sau hardware aplicabile echipamentului Dvs; preturi speciale la achizitia de noi echipamente.
Echipa de service
Pentru efectuarea serviciilor post-vanzare, Serco Group investeste in mod continuu in pregatirea echipei sale de ingineri. Astfel, acestia participa in mod regulat la programe complexe de instruire si certificare, asigurate de catre producatorii echipamentelor pe care le distribuim in Romania. Experienta totala a echipei noastre de ingineri acumuleaza 80 de ani de activitate in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor.
Piese de schimb, consumabile
Absolut toate piesele de schimb si consumabilele folosite de catre noi sunt originale. Nu incurajam sub nici o forma utilizarea de piese sau consumabile „for use" datorita efectelor negative produse asupra echipamentelor pe termen mediu sau lung.
Preluarea sesizarilor, timp de raspuns
Atat pentru servicile oferite in garantie cat si in post garantie, preluam apelurile clientilor prin dispeceratul nostru de service. Programul de lucru este de la ora 8:30-17:00, de luni pana vineri. In anumite situatii, se pot efectua interventii si zilele de sarbatoare legala. Dispecerul preia solicitarea clientului, o introduce in sistemul de management al sesizarilor, aloca un inginer de service si apoi informeaza clientul asupra timpul in care problema va fi remediata. Nota de interventie semnata intre parti dupa rezolvarea solicitarii si inregistrarea acesteia in sistem, face posibila tinerea unui istoric complet al echipamentului si ofera posibilitatea emiterii de rapoarte la cererea clientului.
Prin reteaua noastra de parteneri, asiguram suport si service on-site pe intreg teritoriul tarii, toate zonele fiind acoperite de catre inginerii de service specializati.